onsdag 16. februar 2011

VM-konkurransen vår er i gang!

Floriss er ansvarlig for all levering av blomster til Ski-VM 2011. I tillegg til medaljebukettene skal Floriss også dekorere Kongens losje, Rådhuset og alle arrangementer knyttet til Ski-VM.

Derfor har vi lyst til å gi bort VM-billetter til dere som følger oss i sosiale medier! Legg igjen en kommentar her på bloggen, eller på Facebook dersom du ikke får det til her.
Vi avslutter konkurransen 28. februar.

1. mars annonserer vi tre heldige vinnere av to billetter til kvinnenes stafett, 4,5 km!
Stafetten går av stabelen 3. mars.

Vi gir også bort seks tøffe hettejakker og seks av våre flotte VM-rosebuketter
til tolv andre heldige vinnere.

Lykke til - og takk for at du vil følge oss!
Har du spørsmål eller innspill? Diskutér med oss på Facebook!

38 kommentarer:

  1. Spennende!! Jeg er gjerne med og spre blomsterbudskapet!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Astrid - og lykke til i konkurransen! :)

    SvarSlett
  3. <3 <3 <3 invitert venner og alle jeg kjenner,
    vært flink, delt link og håper på blink <3 <3 <3

    SvarSlett
  4. Oi - så gøy dette hørtes ut!
    Dette vil jeg gjerne være med på :)

    SvarSlett
  5. så spennende og gøy:):)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig! Jeg følger, og håper å være med i konkurransen!

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  7. Spennende! Jeg prøver lykken :-)

    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. WoW!! Nå blir det ekstra spenning i VM - gleder meg!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  9. Jeg er med :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så gøy!
    Jeg er helt klart med :D

    Mvh Camilla Haga!

    SvarSlett
  11. Hadde vært artig med en kollentur:))

    SvarSlett
  12. Kult :D Følger dere på Facebook og det hadde vært kult med billetter :)

    SvarSlett
  13. Ole Christian Fjeld19. februar 2011 kl. 07:41

    En Kollen-tur hadde vært topp - for både sjel og kropp!

    SvarSlett
  14. En vakker blomst med himmelsk duft
    kan rense både sinn og luft..
    og får den vann og kjærlig stell
    blir takken ganske spesiell..

    SvarSlett
  15. Konkurranse... da må jeg jo være med. Gratulere med oppdraget i forbindelse med VM!

    SvarSlett
  16. Jeg vil være med. mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  17. Så koselig! Vil gjerne være med! : )

    SvarSlett
  18. Så hyggelig. Jeg vil også gjerne være med :)

    missml30@gmail.com

    SvarSlett
  19. Klart vi vil ha billetter til ski-VM! Blir gjerne med i konkurransen :-)

    hakonmoller (@) gmail.com

    SvarSlett
  20. Hadde vært moro å få sett Bjørgen bære det Norske flaget til mål foran ett fulstappa kollen.

    man_927@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Moro! Som alle andre har jeg veldig lyst til å se Ski VM i vårt vakre land! :D

    steinar.graarud @ gmail.com

    SvarSlett
  22. Sett stafetten utenfor sofaen hadde vært topp;)

    SvarSlett
  23. Blir gjerne med :)
    Så får vi håpe det beste :D

    jmo92@live.no

    SvarSlett
  24. Jeg er med! malin_mars28@hotmail.com

    Floriss er en flott sponsor til folkefesten, for spenstigere medaljebuketter har jeg aldri sett

    Derfor har jeg har laget et blomster-heiarop til våre flinke utøvere som jeg gjerne skulle fått brukt i kollen;
    HEIA NORGE,
    NÅ MÅ DERE BLOMSTRE I SPORET!
    OG VINNE BUKETTEN,
    DEN HADDE VEL GJORT SEG FINT PÅ KONTORET?

    SvarSlett
  25. Dette er jeg så klart med på :) Hadde vært kjempetøft å heie jentene fram på stafetten.
    sistemann@live.com

    SvarSlett
  26. Jeg er med! :)

    Mai, jethi_i@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Spennende!! Håper på litt vinnerlykke :)Stod fast i en laaang kø i tåka når Marit tok gull på 15km.

    SvarSlett
  28. Heia Therese Johaug.

    SvarSlett
  29. Gratulerer Marit og Petter med GULL på 15km og 30km!!! Utrolig spennende!!!!

    SvarSlett
  30. Knis! Jeg prøver gjerne lykken jeg med --- :-)
    cha.lioness@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg har tipset alle mine 272 facebook venner, samt delt link på veggen min =)

    Ha en flott søndagskveld!

    SvarSlett
  32. Jeg er veldig gjerne med ! <3

    Jeg har også delt med alle vennene mine på facebook osv... ^^

    E-post adressen min er: julie.holtet@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Vil gjerne være med i konkurransen!

    SvarSlett

Vi blir glade for tilbakemeldinger og kommentarer fra dere!